Антифриз жұмсалады - проблемаларды шешу себептері және нұсқалары

Антифриз жұмсалады – себептерін анықтаймыз

Егер кеңейткіш бактағы салқындатқыш сұйықтықтың деңгейі азайғандығын байқасаңыз, онда антифриз қайда және неге жұмсалатындығын анықтау керек, бұл ақаулықты қалай жылдам жою керектігінің себебі болып табылады. Сапалы салқындату қозғалтқыштың жұмыс істеу тиімділігін арттыруға, отынды үнемдеуге және пайдалану мерзімін ұзартуға мүмкіндік береді.

image

Сұйықтықтың мөлшері азаятын бірнеше себептерді атауға болады. Оларды атап өтейік. Сонымен қатар проблемаларды жою тәсілдерін анықтаймыз.

Егер жылыту радиаторынан антифриз ағатын болса, онда кілем астында майлы шалшықтың пайда болуы ағудың негізгі белгісі болып табылады. Бұл проблеманы жоюдың маңызды екенін білдіреді. Бұл үшін салонның алдыңғы бөлігін бөлшектеу керек. Сонымен қатар, радиатордың өзінен ақпайтындығын тексеру керек. Бұл үшін агрегаттың кірісі және шығысындағы келте құбырлар арасында жалғау керек. Егер ағу тоқтаса, яғни, проблема радиатордың өзінде, оны ауыстыру керек.

  1. Сұйықтықтың салқындауына байланысты төмендеуі мүмкін. Физикадан белгілі болғандай салқындатқан кезде заттардың көлемі (соның ішінде, сұйықтықтар) азаяды. Бұл жағдайда қобалжудың қажеті жоқ, қалыпты жұмыс температурасына жеткен кезде көлемі қайтадан бастапқы көлемге ұлғаяды.
  2. Антифриздің көлемі жұмыс істеген кезде судың буға айналуына (булануына) байланысты кемуі мүмкін. Бұл қақпақтағы немесе корпустағы бактың жарылуына байланысты болуы мүмкін. Егер салқындатқыш буланатын болса, тазартылған суды керек. Егер қақпақта немесе бакта сызаттар анықталса, оларды жөндеу керек.

    image

  3. Антифриз зақымданған түтіктер, шлангтер немесе олар жалғанған жерлер арқылы кетуі мүмкін. Шлангтерде сызаттарды анықтаған жағдайда оларды керек. Сынудың ықтимал себебі – радиатор және жүйе түтіктері арасындағы нығайтқыштың зақымдануы. Жылыстаудың бар-жоғын тұрақтағы машинаның астына қоятын картонның көмегімен дұрыс. картонда міндетті түрде дақ қалдырады. Радиатор және термостат арасындағы мұқият қарау керек. Егер келте құбырда ылғал болса, яғни да болғаны. Оны кетіру үшін «өзінікіне» қарағанда, аздап жоғары жалғанған жерге тағы бір қамыт қою керек. Термостат төсемінде де жылыстау анықталуы мүмкін. Егер ол герметикалығын жоғалтса, төсемді ауыстыру керек.
  4. Ағу себебі жылыту радиаторы болуы мүмкін. Мұндай проблема келесі белгілерімен пайда болады:
    • әйнектердің, әсіресе алдыңғы әйнектің булануы;
    • алдыңғы жолаушы орындығының алдындағы кілемнің сулануы;
    • ағытпа аумағында конденсаттың пайда болуы.

    Егер жылыту радиаторынан антифриз ағатын болса, онда кілем астында майлы шалшықтың пайда болуы ағудың негізгі белгісі болып табылады. Бұл проблеманы жоюдың маңызды екенін білдіреді. Бұл үшін салонның алдыңғы бөлігін бөлшектеу керек. Сонымен қатар, радиатордың өзінен ақпайтындығын тексеру керек. Бұл үшін агрегаттың кірісі және шығысындағы келте құбырлар арасында жалғау керек. Егер ағу тоқтаса, яғни, проблема радиатордың өзінде, оны ауыстыру керек. image

  5. Ең жағымсыз жағдай антифризді маймен араластыру болып табылады. Бұл туралы қозғалтқышты қосқан кезде антифриз беретін газ шығаратын түтіктегі тәтті иіс айғақтайды. Сонымен қатар, оңай болатын қарқынды ақ түтін де айғақтайды. Бұл жағдайда майдың сапасын (сыртқы түрі) және майдың деңгейін тексеру керек. түсетін антифриз өлшейтін істікке өзіне тән ақ түсті дақ қалдырады. Мұндай ақауды өз бетімен жою оңай емес, бірақ мүмкін.

Сонымен қатар, профилактика бойынша қосымша бірнеше кеңестер:

  • автомобиль өндірушісі ұсынған антифриз түрін ғана құйыңыз. Салқындатқыш сұйықтықтардың кейбір маркалары қозғалтқыштардың жеке түрлеріне жарамайды.
  • антифриздің, майдың деңгейін, электр түйіспелердің сапасын, жалғау шлангтері мен түтіктердің бүтіндігін тұрақты тексеріңіз.

?? ?? ?? ??