Май сүзгісін қашан ауыстыру керек

ТҚС майды ауыстыру кезінде шотқа май сүзгісін ауыстыру автоматты түрде қосылады. Бұл шынымен қажетті процедура. Майды өз бетімен ауыстырған кезде көптеген автоәуесқойлар осындай өте маңызды элементті орнатуда «үнемдеуді» дұрыс деп есептейді. Май келіп тұр, шам жанбайды, яғни, жүйе жұмыс істеп тұр? Май сүзгісін қашан ауыстыру керектігін және осыны қаншалықты жиі жасау қажеттігін қарастырамыз.

Сүзгі не үшін қажет

Осы аспап ластарды– шаң бөлшектерін, жоңқаларды, қоқысты, майлау жүйесін немесе қозғалмалы элементтерді зақымдауы мүмкін басқа қатты бөлшектерді ұстап қалу үшін керек.

image

Қозғалтқыштың ішінде айналатын май әрбір бөлшекті тек майлап және салқындатып қана қоймайды. Сонымен қатар ол кейіндеп шағын қара цилиндрдің ішіне қонып, жүйеге түсетін әртүрлі ластануларды жинайды. Мұндай қосылулар біртіндеп сүзу элементін бітеп тастайды және май ол арқылы өте алмайды.

Сүзгі құрылғысы мұндай режимді қарастырады, кедергіні ұлғайтқан кезде ерекше клапан ашылады және май ағыны «айналып өтуді» бастайды. Жүйе қорғанышсыз жұмыс істеуін жалғастырады. Ағын қозғалтқышы қауіптерден қорғауды тоқтататын сүзгіні айналып өтеді. Жүйеде айналатын лас май күштік агрегат ресурсын біршама төмендетеді, тозуды арттырады және қуатты азайтады.

Май сүзгісі қанша уақыт қызмет етеді

Қатты бөлшектер және қоқыс кез келген жағдайда қозғалтқышқа түседі. Мотор –кез келген автомобильдің жүрегі болып табылады, және ол басқа торап сияқты тозуға ұшырамаған. Сондықтан пайдалану кезінде оны зақымданулардан барынша қорғау керек. Бұл жағдайда жүрген жолы бойынша май сүзгісін қашан ауыстыру керектігін анықтау мүмкін болмайды, себебі ол қозғалтқыш бос айналымдарда жұмыс істеген кезде ластана береді. Бір сүзгіде жүрген жолы 8 000 км құруы тиіс деп саналады, бұл кезде майды 15-20 мың км кейін ауыстыру ұсынылады. Яғни, жаңа майды құйғанға қарағанда, сүзгіні жиі ауыстыру ұсынылады. Бірақ, әдетте оны жылына 1-2 рет, майды ауыстырумен бір уақытта ауыстырады.

Қандай сүзгіні таңдау керек?

Ең алдымен, сүзгіні үнемдеу ұсынылмайды. Тіпті  жіберілген бір шаң қозғалтқышқа зиян келтіруі мүмкін.

image

Оны тартымды сыртқы түріне емес, оның жұмыс істеуіне қарай таңдаған дұрыс. Негізгі бөлшек – сүзу элементі, нақтырақ айтқанда, оны дайындау материалы. Агрессивті («спорт») жүргізу стилі үшін синтетикалық материалдан дайындалған сүзу элементі бар аса қымбат модельдер жарамды. Олар жоғары температураға және жүктемелерге төзімді және майдың жақсы ағынын қамтамасыз етеді. Киіз арзан модельдерді қолданады, оның өткізгіш қабілеттігі барынша аз. Олар тыныш және жайлы жүру тәсілін жақтаушыларды қанағаттандыруы мүмкін.

Шамалы кеңес: сүзгіні жаңасына ауыстырған кезде оны 50% маймен толтыру және резеңке тығыздағыш төсемені майлау ұсынылады. Естеріңізде болсын, сүзгі өте қымбат емес, бірақ өте маңызды функцияны орындайды. Сондықтан оны ауыстыруды үнемдеудің қажеті жоқ. Ол жақсы болған сайын сенімді болады және қозғалтқыш ұзағырақ жұмыс істейді.